تا حالا عاشق شدی؟

آمار مطالب

کل مطالب : 155
کل نظرات : 23

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 1385
بازدید سال : 3572
بازدید کلی : 52912

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به شرط چاقو و آدرس eshghrk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 52912
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391
نظرات

دانلود بازی بسیار جالب Chicken Chase

 

 


 

بازی مرغ ها

دانلود بازی Chicken Chase

 

آیا تا به حال به فکر داشتن یک مزرعه بودید؟ بازی که ما برای شما عزیران آماده نمودایم بازی مزرعه است که شما باید در انها به نگه داری جوجه ها و مرغ ها بپردازید وبه آنها آب دانه و غذاهای مختلفی بدهد بزرگشان کنید و با فروختن آنها یا تخم مرغ های آنها پول به دست آورید این بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور می باشد که با دانلود آن می توانید لحظاتی بسیار شادی را در کنار دوستان خود سپری کنید  این بازی بسیار زیبا می توانید به صور کاملا رایگان از سایت دنا دانلود دریافت نمایید. (ادامه…)

 
  ادامه مطلب

دانلود بازی Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette

 

 


 

Chicken-Invaders

Chicken Invadersیکی از معرف ترین بازی های کامپیوتری می باشد.که طرفداران بسیار در میان علاقه مندان به این گونه بازی ها دارد.این نسخه نیز مانند نسخه های قبلی در کهکشان ها اتفاق می افتد جایی که شما باید با مرغ ها به جنگیدو کهکشان ها را پشت سر بگزارید.مرغ های که برای انتقام از انسان ها به سوی زمین در حرکت اند.این بازی نسبت به نسخه های قبلی از تغییرات زیادی برخوردار است که به بهتر شدن بازی می انجامد از جمله می توان به بازی چهار نفره در این بازی اشاره نمود.همچنین می توان به اضافه شدن نه صلاح دیگر اشاره نمود.شما می توانید این بازی زیبا را از سایت دنا دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید. (ادامه…)


 
نوشته شده توسط در تاریخ ، 2 می, 2012 ادامه مطلب

دانلود بازی زیبا حمله ی کوسه Shark Attack

 

 


 

بازی کوسه ها

نسخه ی سالم و تست شده

دنا دانلود این بار هم یکی از بهترین بازی های کم حجم را برای شما عزیزان آماده نموده است. بازی Shark Attac  بر روی اکثر کامپیوتر ها قابل نصب می باشد. ونیازی به سخت افزارها نیست.و نصب آسانی نیز دارد.شما در این بازی باید در اعماق اقیانوس به دنبال طلا های مدفون شده بگردید.و آنها را پیدا کنید.این بازی مراحل زیادی دارد.که در هر مرحله تعدادی کوسه به دنبال شما می افتند.وشما علاوه بر این که باید طلا ها را پیدا کنید باید از دست کوسه ها نیز فرار کنید.شما می توانید این بازی زیبا را از سایت دنا دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

(ادامه…)


 
  ادامه مطلب

دانلود بازی کم حجم Chicken Attack Deluxe

 

 


 

نسخه ی سالم و تست شده

این بار نیز نسخه ی جدید از بازی های Chicken Attackرا برای شما عزیزان آماده نموده ایم. این بازی داری 119 مرحله ی جالب و زیبا است.این بازی کم حجم و پرطرفدار دارای محیط جالب و کودکانه است. که جزء بهترین بازی ها در نوع خود است.نسخه ی سالم وتست شده به همراه کرک این بازی را برای شما آماده نموده ایم .

(ادامه…)


 
  ادامه مطلب

دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds spase

 

 


 

پرندگان خشمگین

دانلود بازی پرندگان خشمگین

نسخه سالم Final +کرک سالم

همه ی مابا بازی زیبای Angry Birdsآشناییم و خاطرات زیادی نیز با این بازی زیبا داریم .این بار نیز دنا دانلود برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از این بازی رو نمایی کرده است . این بازی نیز نسبت به نسخه ی گذشته خود تغییر کرده . و شما در کهکشان به دنبال موجودات عجیب هستید. لازم به ذکر است که در این بازی نیروی جاذبه ی سیاره ها به خوبی نشان داده شده است. و محیط زیبا و اعتیاد آورای را برای گیمر محیا کرده است. دنا دانلود امید وار است تا لحضات خوبی را درکنار این بازی سپری کنید.

(ادامه…)


 
تعداد بازدید از این مطلب: 467
موضوعات مرتبط: بازی فلش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود